سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بهترین زمان جهت اجرای عایق کاری و آب بندی چاله آسانسور ساختمان

نظر

بهترین زمان جهت اجرای عایق کاری و آب بندی چاله آسانسور ساختمان : حال اگر بخواهیم روش آب بندی چاله آسانسور را مرحله به مرحله توضیح دهیم باید بدانید که در اولین مرحله هنگامی که از عایق های رطوبتی نفوذگر استفاده شود باید این عایق رطوبتی که یک ماده نفوذگر کریستال شونده می باشد را مستقیماً بر روی کف و دیوارهای چاله آسانسور و هر جایی که احتمال نشت آب وجود داشته باشد استفاده کرد. این نفوذگر به صورت مایع بوده که می توان آن را به صورت مستقیم بر روی سطح بتن کف دیوارها اجرا نمود. لازم است بدانید در این مرحله در زمان اجرا تا حدود 24 ساعت پس از استفاده از عایق رطوبتی نفوذ گر در محل چاله آسانسور آبی نباید وجود داشته باشد.

بهترین زمان جهت اجرای عایق کاری و آب بندی چاله آسانسور ساختمان

به طور کلی یک نحوه و روش مشخص برای آب بندی و عایق کاری تمامی چاله آسانسورها وجود دارد و آن هم این است که ابتدا باید کل آب موجود در چاله آسانسور خشک شود که برای این کار از پمپ های کف کش و پمپ های دیگر که آب را می کشند استفاده می شود و پس از باید سطح چاله آسانسور را با روش مناسب خشک نمود و مانع ورود آب از دیواره و کف چاله آسانسور به داخل چاله شد برای این کار از مواد مخصوص خشک کننده سطح بتن استفاده می شود ، در مرحله بعد با توجه به اینکه آب وارد چاله نشده سطح بتن و چاله آسانسور خشک است و زمان کافی برای استفاده از مواد آب بندی چاله آسانسور وجود دارد با توجه به همان شرایط بالا یعنی سرعت نشت آب یا میزان نشت آب و نیز محل نشت آب و شرایط قرارگیری چاله و موارد دیگر از مواد مقاوم کننده و یا تثبیت کننده استفاده می شود تا به طور کلی از ورود آب به داخل چاله آسانسور جلوگیری شود. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

انواع مواد ومصالح عایق بندی انواع مواد ومصالح عایق بندی, عایق کاری چاله آسانسور

از روش های دیگری که در آب بندی چاله آسانسور مورد توجه قرار می گیرد ، آب بندی و عایق کاری چاله آسانسور در زمان بتن ریزی و قبل از آن است ، یعنی زمانی که چاله آسانسور در حال طراحی و ساخت است باید از موادی در بتن استفاده نمود که به آب بندی چاله آسانسور کمک نماید. بهترین روش  آب بندی و عایق کاری چاله آسانسور در زمان بتن ریزی و قبل از آن است ، یعنی زمانی که چاله آسانسور در حال طراحی و ساخت است باید از موادی در بتن استفاده نمود که به آب بندی چاله آسانسور کمک نماید.استفاده از افزودنی های آب بند کننده مناسب در هنگام اجرای بتن فونداسیون در راستای تولید یک بتن آب بند می باشد. اما متاسفانه در بسیاری از مواقع مشاهده می شود به دلایل اقتصادی و یا عدم آگاهی کافی سازندگان و تصمیم گیران این سیستم آب بندی در سازه های بتنی صورت نمی گیرد و معمولا در بیشتر موارد سازندگان با مشکل جمع شدن آب در کف چاله آسانسور مواجه هستند.